FAQ
Paski
-
Nasze paski zrobione ze skóry bydlęcej, pochodzącej z centralnej Polski, a garbowanej pod Krakowem.
-
Używamy skóry bydlęcej ze względu na dwie właściwości: jest wystarczająco gruba, by być trwałą, a jednocześnie wystarczająco miękka, by być elastyczną, a nie sztywną.
-
Większość klamer wykonana jest ze stopu aluminium i niklu. Nasze premium klamry są wykonane z czystego mosiądzu. Mamy kilka rodzajów klamer, więc jeśli masz uczulenia lub z innych powodów zależy Ci na dokładnych informacjach dotyczących konkretnej klamry, śmiało pisz do nas.
-
Najprawdopodobniej masz uczulenie na nikiel, dlatego twoim wyborem powinny być klamry mosiężne. Jednak czasami zdarza się również uczulenie na inne metale, dlatego nie możemy zagwarantować braku reakcji na nasze klamry z pełną pewnością.
-
Najlepiej będzie zmierzyć swój obecnie noszony pasek. Obejrzyj ten post blogowy z dokładną instrukcją.
-
Najlepiej będzie zmierzyć obwód obecnie noszonego paska przez osobę, dla której kupujesz prezent. Obejrzyj ten post blogowy z dokładną instrukcją.
-
Ze względu na rzemieślniczy charakter pracy, wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Ale najczęściej wysyłamy przesyłkę w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania płatności.
-
Pewnie. Jeśli zależy Ci na otrzymaniu przesyłki szybciej, możesz złożyć zamówienie i skontaktować się z nami, podając numer zamówienia. Nasze dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakty.
-
Tak, ale ponieważ wybijamy je ręcznie, nie możemy zagwarantować perfekcyjnego wykonania napisów dłuższych niż 4 litery. Z doświadczenia wiemy, że same inicjały wyglądają bardziej elegancko.
-
Jak najbardziej.
-
Mamy stempel z łapką psa, motorem, oraz napisem 'hand made'. Napisz do nas na Instagramie/Facebooku, a my prześlemy zdjęcia, jak one wyglądają.
-
Nie, pracujemy tylko z naturalną skórą. Wierzymy, że porządny produkt ze skóry posłuży przez dziesiątki lat, eliminując potrzebę kupowania nowych rzeczy. Dlatego też, dokonując tego zakupu, przyczyniasz się do ochrony środowiska.
-
Tak, oferujemy dożywotnią gwarancję na nasze paski. Szczegóły można znaleźć na stronie Gwarancja.
-
Tak, możesz reklamować pasek, jeśli nie zawiera on inicjałów. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zwroty.
-
Oczywiście, wykonujemy hurtowe i firmowe zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmowe zamówienia.
-
Robimy to dla zamówień od 10 pasków. Dlatego będziemy potrzebować Twojego znaku w formacie krzywych oraz dodatkowy tydzień na stworzenie stempla.
-
Najlepiej raz na pół roku lub rok smarować pasek specjalnym woskiem lub innym produktem do pielęgnacji skóry. Oferujemy również taki środek. Na tej stronie możesz go kupić oraz zobaczyć instrukcję korzystania. Możesz również przynieść go do naszego sklepu stacjonarnego lub na stoisko na targu, a my odnowimy go za darmo.
-
Tak, do każdego paska dodajemy tzw. szlufkę do zgubienia. Służy ona temu, aby pasek nie odstawał od spodni. Oznacza to, że będziesz miał/a dwie szlufki: jedną na stale przy klamrze, a drugą ruchomą.
-
A myśmy mówili że to była szlufka do zgubienia! Wyślemy Ci ją za darmo, poprosimy tylko o opłatę za dostawę. Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób. Nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakty.
Inne produkty
-
Do różnych produktów używamy skóry różnego rodzaju. Paski, breloki, smycze oraz obroże dla psów wykonane są ze skóry bydlęcej, a konkretnie z licowych części. Wybieramy ją, ponieważ jest najbardziej twarda, a jednocześnie elastyczna. Portfele również wykonujemy ze skóry bydlęcej, ale z innych części, aby produkty były bardziej miękkie i delikatne.
-
To zależy od produktu. Na przykład, mniejsze breloki po prostu nie pomieszczą dłuższego napisu. Ale jeśli chodzi o obroże dla psa, to jak najbardziej można wybić imię pieska.
-
Prawie wszystkie okucia (nity, półkółka, kółka, karabińczyki) do naszych produktów wykonane są z mosiądzu. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie konkretnego produktu.
-
Nie, pracujemy tylko z naturalną skórą. Wierzymy, że solidny produkt skórzany będzie służył przez dziesiątki lat, co zmniejsza potrzebę kupowania nowych rzeczy. Dlatego dokonując tego zakupu, wspierasz bardziej ekologiczne podejście.
-
Tak, jeżeli on nie zawiera on inicjałów. Więcej informacji przeczytaj na stronie Zwroty.
-
Tak, oferujemy dożywotnią gwarancję na nasze produkty. Szczegóły można znaleźć na stronie Gwarancja.
-
Ze względu na rzemieślniczy charakter pracy, zamówienia są realizowane w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia, w zależności od produktu. Jeśli zamówiłeś/aś portfel, wyślemy go następnego dnia po złożeniu zamówienia. Jeśli jest to spersonalizowany komplet dla pieska, zajmie nam to około 5 dni roboczych.
Ale zazwyczaj nawet spersonalizowane produkty wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania płatności. Czasami może to zająć więcej czasu ze względu na sezon świąteczny lub dużą liczbę zamówień.
-
Tak, jesteśmy w stanie zrealizować dość śmiałe indywidualne projekty. Więcej informacji znajdziesz na stronie Indywidualne zamówienia.
-
Robimy to dla zamówień od 10 pasków. Dlatego będziemy potrzebować Twojego znaku w formacie krzywych oraz dodatkowy tydzień na stworzenie stempla.
Typowe problemy
-
Koniecznie skontaktuj się z nami, ale przed tym zmierz pasek od początku klamry (łącznie z klamrą) do środkowej dziurki. Sprawdź, jaki wymiar podałeś/aś przy zamówieniu. Jeżeli pasek jest za krótki z naszej winy, wymienimy go na nowy. Jeżeli błąd pojawił się przy mierzeniu, zaproponujemy Ci zniżkę na nowy pasek. Pomyśl, czy masz mniejszą bliską osobę, pod którą możemy dopasować pasek. Jeżeli tak, skrócimy go za darmo. W każdym przypadku skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakty.
-
Dobrze że nie za krótki! Skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną w tej sprawie. My dopasujemy pasek do odpowiednich wymiarów. Nasze kontakty znajdziesz na stronie Kontakty.
-
Tak, jest to naturalny proces. Dobry pasek ze skóry nabiera charakteru wraz z upływem czasu. Nie jest normalnym pęknięcie skóry, bo to by znaczyło że pasek został wykonany nie z jednolitego kawałku skóry. Zmiana faktury i koloru zawsze towarzyszy użytkowaniu skórzanego paska i to jest właśnie to, co lubimy! Jeśli jednak uważasz, że zmiany, które zachodzą na twoim pasku nie wyglądają na naturalny proces, śmiało skontaktuj się z nami. Najlepiej drogą mailową, dołączając zdjęcia. Nasze dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakty.
-
Jeżeli pasek przyszedł porysowany lub na nim pojawiły się rysy spowodowane wadliwą klamrą, jest to wypadek gwarancyjny. W związku z tym, koniecznie skontaktuj się z nami w tej sprawie. Na stronie Gwarancja znajdziesz więcej informacji na ten temat, a na stronie Kontakty znajdują się numer telefonu oraz adres mailowy.
-
Odcień paska zależy od ilości garbnika zużytego w procesie garbowania, dlatego każdy pasek będzie miał nieco inny kolor. Dodatkowo, ekran każdego urządzenia może nieznacznie zniekształcać rzeczywistość. Jeśli jednak uważasz, że kolor twojego paska różni się zbyt znacznie, śmiało skontaktuj się z nami. Najlepiej drogą mailową, dołączając zdjęcia. Nasze dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakty.
-
Koniecznie skontaktuj się z nami, ale przed tym wymierz pasek od początku klamry (łącznie z klamrą) do środkowej dziurki. Sprawdź, jaki wymiar podawałeś/aś przy zamówieniu. Jeżeli pasek przyszedł krótki z naszej winy, wymienimy go na nowy. Jeżeli błąd wkradł się przy mierzeniu, zaproponujemy Ci zniżkę na nowy. Pomyśl, czy jest bliska osoba, do której możemy dopasować pasek. Jeżeli tak, za darmo go skrócimy pod nią. W każdym przypadku skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Kontakty do nas znajdziesz na stronie Kontakty.
-
Dobrym sposobem, aby zredukować widoczność ryski, jest nasmarowanie go specjalistycznym woskiem lub kremem do pielęgnacji skóry. Oferujemy także taki środek. Na tej stronie możesz go zakupić oraz zapoznać się z instrukcją użytkowania. Możesz również przynieść go do naszego sklepu stacjonarnego lub odwiedzić nasze stoisko na targu, a my bezpłatnie go odnowimy.