Zwroty

Tylko produkty bez inicjałów można zwrócić. Abyśmy zaakceptowali zwrot, produkt musi być kompletny, nowy, nienoszący śladów użytkowania i zabrudzeń.


Jak dokonać zwrotu?

Aby zgłosić zwrot, wyślij wiadomość e-mail na adres care@infinigoods.pl, przedstawiając chęć dokonania zwrotu oraz podając numer zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą i pomożemy w dalszych krokach.

Ile mam czasu na zwrot?

Towar musi być odesłany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu leży po Twojej stronie.

Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot środków?

Proces zwrotu rozpoczyna się, gdy Twoja przesyłka zostanie rozpakowania przez naszego pracownika. Zwrot środków zajmuje maksymalnie 14 dni od tego momentu. Informację o rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz drogą e-mailową lub telefoniczną.

Czy zwracany towar powinien być zapakowany w oryginalne pudełko?

Nie wymagamy oryginalnego opakowania, ale zachęcamy do jego ponownego wykorzystania, jeśli zamówienie zostało dostarczone w pudełku.

Masz problem z otrzymanym produktem?

W przypadku wystąpienia wad zakupionego produktu, możesz dokonać jego reklamacji.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Reklamacje.