Zwroty

1/ Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?

Tylko produkty bez inicjałów można zwrócić. Abyśmy zaakceptowali zwrot, produkt musi być kompletny, nowy, nieznoszący śladów użytkowania i zabrudzeń.

2/ Jak dokonać zwrotu?

Aby zgłosić zwrot, wyślij wiadomość e-mail na adres infiniburtanmanager@gmail.com, opisując przyczyny zwrotu i podając numer zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą i pomożemy w dalszych krokach.

3/ Ile mam czasu na zwrot towaru?

Towar musi zostać odesłany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

4/ Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?

Zależy od przyczyny zwrotu. Jeśli wina leży po naszej stronie, pokryjemy koszt przesyłki. Należy jednak pamiętać, że nie przyjmujemy paczek "za pobraniem". Koszt wysyłki musi być pokryty przez klienta, a my zrekompensujemy koszt wysyłki.

5/ Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot środków?

Proces zwrotu rozpoczyna się, gdy Twoja przesyłka zostanie rozpakowana przez naszego pracownika. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od tego momentu. Informacje o każdym etapie otrzymasz od nas drogą e-mailową lub telefoniczną.

6/ Czy zwracany towar powinien być zapakowany w oryginalne pudełko/kopertę?

Nie wymagamy oryginalnego opakowania, ale zachęcamy do jego ponownego wykorzystania, jeśli zamówienie zostało dostarczone w pudełku.