
W Infini Goods każdy pasek robiony jest na zamówienie.
Specjalnie dlatego w sklepie www.infinigoods.pl obowiązuje 5-Letnia Gwarancja.
Zasady są proste i jasne, jeżeli cokolwiek stało się z paskiem, odeślij go do nas, a my go naprawimy. Poznamy nasze rzemiosło i ufamy sobie nawzajem, dlatego nie musisz załączać paragonu.
Jeżeli rozważyłeś powyższe możliwości i nadal pragniesz skorzystać ze Zwrotu/Wymiany:
ZASADY ZWROTU/WYMIANY TOWARU W SKLEPIE INFINIGOODS.COM:
1) Dla wszystkich pasków bez inicjałów obowiązuje 14 dni na zwrot/wymianę.
2) Przesyłkę z Towarem należy odesłać w terminie 14 dni na poniższy adres:
Witold Burtan
Pijarska 21, 31-015 Kraków
3) Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: witoldburtan@infinigoods.pl
4) Towar powinien być kompletny, nowy, nienoszący śladów użytkowania oraz zabrudzeń
5) W przypadku wymiany Towaru należy podać wybrany: kolor skóry, klamrę oraz wymiar bioder (+ ewentualnie inicjały)
4) W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki dokonamy zwrotu środków lub wymiany.
5) Nie przyjmujemy paczek ‘za pobraniem’. Należy opłacić wysyłkę we własnym zakresie.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: witoldburtan@infinigoods.pl
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Pijarska 21, 31-015 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Procedury reklamacyjnej uwzględniają uprawnienia przysługujące przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.