
W Infini Goods każdy pasek robiony jest na zamówienie.
Specjalnie dlatego przygotowaliśmy Program Bezpłatnych Modyfikacji (klik), który umożliwia:
✔ dorobienie dowolnej ilości dziurek
✔ skrócenie
✔ dodatkową szlufkę oraz
✔ wytłoczenie inicjałów
Ponadto w sklepie www.infinigoods.pl obowiązuje 10-Letnia Gwarancja (klik).
Zasady są proste i jasne, jeżeli cokolwiek stało się z paskiem, odeślij go do nas, a my go naprawimy. Poznamy nasze rzemiosło i ufamy sobie nawzajem, dlatego nie musisz załączać paragonu.
Jeżeli rozważyłeś powyższe możliwości i nadal pragniesz skorzystać ze Zwrotu/Wymiany:
ZASADY ZWROTU/WYMIANY TOWARU W SKLEPIE INFINIGOODS.COM:
1) Dla wszystkich pasków bez inicjałów obowiązuje 14 dni na zwrot/wymianę.
2) Przesyłkę z Towarem należy odesłać w terminie 14 dni na poniższy adres:
Strongway Mateusz Górecki
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 56/9, 02-797 Warszawa
3) Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep.infinigoods@gmail.com
4) Towar powinien być kompletny, nowy, nienoszący śladów użytkowania oraz zabrudzeń
5) W przypadku wymiany Towaru należy podać wybrany: kolor skóry, klamrę oraz wymiar bioder (+ ewentualnie inicjały)
4) W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki dokonamy zwrotu środków lub wymiany.
5) Nie przyjmujemy paczek ‘za pobraniem’. Należy opłacić wysyłkę we własnym zakresie.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep.infinigoods@gmail.com lub drogą pocztową na adres Aleja Komisji Edukacji Narodowej 56/9, 02-797 Warszawa
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Szachowa 1 budynek barak lok. 7, 04-894 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.