Zwroty, Wymiany

W Infini Goods każdy pasek robiony jest na zamówienie.

Specjalnie dlatego w sklepie www.infinigoods.pl obowiązuje 5-Letnia Gwarancja.
Zasady są proste i jasne, jeżeli cokolwiek stało się z paskiem, odeślij go do nas, a my go naprawimy. Poznamy nasze rzemiosło i ufamy sobie nawzajem, dlatego nie musisz załączać paragonu.

Jeżeli rozważyłeś powyższe możliwości i nadal pragniesz skorzystać ze Zwrotu/Wymiany:
ZASADY ZWROTU/WYMIANY TOWARU W SKLEPIE INFINIGOODS.COM:

1) Dla wszystkich pasków bez inicjałów obowiązuje 14 dni na zwrot/wymianę.
2) Przesyłkę z Towarem należy odesłać w terminie 14 dni na poniższy adres:
      Witold Burtan
      Pijarska 21, 31-015 Kraków

3) Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: witoldburtan@infinigoods.pl

4) Towar powinien być kompletny, nowy, nienoszący śladów użytkowania oraz zabrudzeń

5) W przypadku wymiany Towaru należy podać wybrany: kolor skóry, klamrę oraz wymiar bioder (+ ewentualnie inicjały)

4) W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki dokonamy zwrotu środków lub wymiany.

5) Nie przyjmujemy paczek ‘za pobraniem’. Należy opłacić wysyłkę we własnym zakresie.

  
REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: witoldburtan@infinigoods.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Pijarska 21, 31-015 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Procedury reklamacyjnej uwzględniają uprawnienia przysługujące przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl