✔ Pierwsza - zmierz swój wymiar w pasie. Dlatego weź miarkę krawiecką, przepuść ją przez szlufki (to jest ważne!) i podaj wynik.
✔ Druga - zmierz obecnie noszony pasek tak, jak na obrazku poniżej.
Mamy swoją sprawdzoną metodę, dzięki której robimy idealnie dopasowane paski. Szczególnie ważne jest to, że pasek powinien zapinać się na środkową dziurkę, a więc pamiętaj – potrzebujemy twojego obwodu, a nie całej długości paska. Pasek zostanie wykonany według kaletniczej tradycji i będzie się kończył na środku kieszeni.
Kupujesz pasek nie dla siebie?
zmierz wymiar obecnie noszonego paska.
znajdź rozmiar spodni i poszukaj w Google odpowiedniego obwodu w pasie u konkretnego producenta, a następnie dodaj +3 cm. Bardzo ważne jest znalezienie wymiarowej tabeli konkretnej firmy. Uwaga! W tym przypadku bierzesz ryzyko na siebie, gdy okaże się, że pasek jest za krótki. Nam szczerze przykro o tym pisać, ale mamy specyficzny proces produkcyjny, który wymaga szczególnego pomiaru. Pamiętaj, że zaproponowana opcja jest najmniej dokładna.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.